1. koszty ogólne:
- przygotowania dokumentacji technicznej małego projektu, obejmujące koszty: kosztorysów, projektów architektonicznych lub budowlanych, dokumentacji geologicznej lub hydrologicznej, wypisów z katastru nieruchomości
- opłat za patenty i licencje
- badań lub analiz
- sprawowania nadzoru autorskiego lub inwestorskiego
2. robót budowlanych
3. wynagrodzenia za świadczenie usług, w tym usług prawniczych lub księgowych,
4. podłączenia do Internetu
5. opracowania, druku lub powielenia oraz dystrybucji materiałów informacyjnych lub szkoleniowych, w tym audiowizualnych, dotyczących małego projektu, zakupu lub wynajęcia powierzchni reklamowych, zakupu czasu antenowego oraz zamieszczania materiałów prasowych w prasie,
6. najmu sal lub innych powierzchni lub dzierżawy gruntu,
7. zakupu materiałów lub przedmiotów, w tym materiału siewnego lub nasadzeniowego roślin wieloletnich,
8. zakupu, najmu lub dzierżawy oraz montażu maszyn, urządzeń, narzędzi, wyposażenia, sprzętu lub oprogramowania, z wyłączeniem środków transportu, przy czym koszt zakupu podlega refundacji jedynie w przypadku, gdy koszt najmu albo dzierżawy przekraczałby koszt zakupu,
9. organizacji i przeprowadzenia wydarzeń promocyjnych, kulturalnych rekreacyjnych lub sportowych,
10. wytyczenia lub oznakowania szlaków turystycznych, ścieżek dydaktycznych lub przyrodniczych, w tym pomników przyrody, obiektów małej infrastruktury turystycznej, obiektów historycznych, przyrodniczych, kulturowych lub sakralnych,
11. utworzenia lub aktualizacji baz danych, w tym bazy informacji turystycznej,
12. tworzenie stron internetowych,
13. upominków lub nagród do łącznej wysokości 5% pozostałych kosztów podlegających refundacji w ramach realizacji małych projektów,
14. wynagrodzenia lub pobytu osób prowadzących szkolenia,
15. podróży lub wyżywienia uczestników szkolenia,
16. noclegu uczestników szkoleń - w przypadku szkoleń trwających co najmniej dwa dni,
17. tłumaczeń, jeżeli osoby prowadzące szkolenia nie posługują się językiem polskim.
.