1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Zaprojektowanie nowoczesnego szablonu w technologii RWD uwzględniającego sugestie i potrzeby ze strony Zamawiającego (strona www zoptymalizowana do poprawnego wyświetlania się na telefonie komórkowym, tablecie, smartfonie),
- w przypadku dostarczenia przez Wykonawcę elementów graficznych i/lub multimedialnych, Wykonawca musi posiadać do nich pełnię praw autorskich. Wraz z zakupem projektu strony internetowej z systemem CMS Zamawiający wymaga uzyskania pełni praw do wykorzystania tych elementów.
- Wszystkie opcje w panelu administratora (kokpicie) mają być przetłumaczone na język polski. Wspomniany panel administratora ma zapewniać edytowanie treści (całej zawartości strony, m.in. tekst, grafika, dodawanie linków, playerów audio, video). Dodawanie/edycja treści musi uwzględniać fakt, iż użytkownicy będą kopiować treść z edytorów tekstu typu: Microsoft Office Word, Open Office, tak więc przy kopiowaniu treści powinno następować automatycznie czyszczenie treści do postaci czystego tekstu/kodu HTML z dozwolonymi tagami).
Panel administrowania musi być wyposażony w rozbudowany system edytora tekstu.
Modułowa konstrukcja strony musi zapewnić możliwość jej rozbudowy/edycji: o dodatkowe pola, zakładki (tworzenie, usuwanie), menu (ustalanie hierarchii), banery (pełne zarządzanie systemem banerów na całej stronie (możliwość umieszczania banerów w formacie zdjęć, animacji lub plików video) itp., w zależności od potrzeb Zamawiającego w okresie realizacji projektu. Wykorzystane narzędzia nie mogą generować dodatkowych kosztów dla Zamawiającego (np. zakupu licencji, opłat eksploatacyjnych, itp.)
- możliwość pobierania dokumentów ze strony,
- wyszukiwanie treści na stronie www,
- zarówno strona jak i CMS powinny być obsługiwane przez najpopularniejsze przeglądarki: IE, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera.
- stworzenie dokumentacji technicznej dla osoby obsługującej witrynę internetową, przeszkolenie osób w siedzibach Zamawiających z obsługi panelu CMS (z zakresu funkcjonowania, zamieszczenia/zarządzania treścią w serwisie oraz dostarczyć instrukcję obsługi CMS w wersji papierowej),
- Utworzenie kont z odpowiednimi uprawnieniami dla użytkowników np. administrator, autor, gość,
- stworzenie kalendarza, z możliwością wprowadzania nowych wydarzeń, które będą w nim widoczne,
- Galeria zdjęć
- Funkcja strony do druku,
- Integracja z serwisami społecznościowymi (Facebook),
- Konfiguracja formularza kontaktowego,
- Integracja z Google Maps,
- Rejestracja i uruchomienie statystyk Google Analytics,
- Rejestracja i uruchomienie narzędzi Google Webmaster Tools,
- Rejestracja strony w indeksie Google,
- Instalacja skryptu informującego o plikach Cookie,
- Wprowadzenie podstrony z Polityką Cookies,
- Funkcja Newslettera
- Wprowadzenie dostarczonych przez Zamawiającego danych do strony internetowej (menu, galeria, aktualności, inne treści) – z wykorzystaniem dotychczasowej zawartości strony www.
- O ile zajdzie taka potrzeba Zamawiający ma prawo wykorzystać produkt w ramach utrzymania strony na innych serwerach bez dodatkowych opłat.
- W momencie finalnego uruchamiania serwisu wszystkie wykorzystane komponenty muszą być zaktualizowane do najnowszej wersji.
- Wykonawca we własnym zakresie przeprowadzi wszelkie niezbędne prace programistyczne, graficzne, administracyjne i inne niezbędne do wdrożenia projektu strony internetowej zgodnie z zaakceptowanym przez Zamawiającego projektem funkcjonalno-użytkowym.
- Wsparcie techniczne w sprawach związanych z funkcjonowaniem strony www w razie potrzeb Zamawiającego 2 godziny miesięcznie w okresie 12 m-cy od przeprowadzonego szkolenia w zakresie obsługi strony.
- Strona będzie zgodna graficznie z Systemem Identyfikacji Wizualnej (logotypy będą dostarczone przez zleceniodawcę wraz z księgą wizualizacji.
III. Miejsce i termin realizacji przedmiotu zamówienia:
ul. Świerkowa 1 05-807 Podkowa Leśna
Wykonanie strony internetowej – do 01.09.2016r.
IV. Warunki udziału w postępowaniu:
1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
a) posiadają wiedzę i doświadczenie w świadczeniu usług objętych zamówieniem.
b) dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
2. Ponadto wymagana jest:
a) należyta staranność przy realizacji umowy,
b) ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
3. W toku badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
V. Informacja na temat przygotowania oferty:
Ofertę należy przygotować wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do niniejszego zapytania.
VI. Kryterium oceny oferty:
Jedynym kryterium oceny oferty jest cena ofertowa brutto.
VII. Składanie ofert:
Zainteresowane podmioty prosimy o składanie ofert w terminie do dnia 14.07.2016r. do godz. 15.00.
Oferty można składać osobiście w Biurze Lokalnej Grupy Działania „Zielone Sąsiedztwo” lub za pośrednictwem poczty na adres:
Lokalna Grupa Działania „Zielone Sąsiedztwo”
ul. Lilpopa 18
056-807 Podkowa Leśna
Oferty można również przesłać elektronicznie na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
VIII. Unieważnienie postępowania.
Zamawiający unieważni postępowanie, w przypadku brak wpływu jakiejkolwiek oferty lub gdy cena
najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie
zamówienia lub wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że wykonanie zadania będzie
niemożliwe, a czego nie można było przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania ofertowego.
Uprzejmie informujemy, że:
- zastrzegamy sobie prawo do swobodnego wyboru oferty oraz do unieważnienia konkursu ofert bez
podania przyczyny
- nie ponosimy kosztów związanych z przedstawieniem oferty
- w przypadku nadesłania niekompletnej oferty zastrzegamy sobie prawo jej odrzucenia bez
poinformowania oferenta
Zamówienie będzie udzielone zgodnie z zasadą konkurencyjności i nie podlega przepisom ustawy Prawo zamówień publicznych. Zapytanie jest wysyłane do potencjalnych oferentów, oraz zamieszczone na stronie internetowej celem wybrania najkorzystniejszej oferty. Zapytanie ofertowe służy rozeznaniu rynku i nie zobowiązuje stowarzyszenia do złożenia Zamówienia.
Informacja o wyniku przeprowadzenia procedury Zapytania Ofertowego nr 1/06/2016 z dnia 28 czerwca 2016
Informujemy, iż w wyniku przeprowadzenia procedury Zapytania Ofertowego na wykonanie strony internetowej dla Lokalnej Grupy Działania "Zielone Sąsiedztwo", opartej o Zapytanie ofertowe nr 1/06/2016 z dnia 28 czerwca 2016 r., zarząd stowarzyszenia w dniu 18 lipca 2016 r., po dokonaniu oceny doręczonych ofert pod kątem spełnienia zaznaczonych w zapytaniu ofertowym kryteriów, wybrał ofertę firmy Goodway Agency Sp. z o.o., ul. 28 Czerwca 1956r 406/1,20, 61-441 Poznań, która w największym stopniu spełnia wymagania określone w zapytaniu ofertowym.
- «« Poprzedni artykuł
- Następny artykuł